بهترین داکت اسپلیت منزل سه خوابه

بهترین داکت اسپلیت منزل سه خوابه


یکی از مهمترین چالش ها و مسائل مشتریان هنگام خرید تجهیزات سرمایشی، انتخاب نوع و ظرفیت سیستم خنک کننده می باشد. به عنوان مثال برای یک منزل ۱۳۰ متری بهترین داکت اسپلیت منزل سه خوابه ۱۳۰ متری چیست و آیا داکت اسپلیت ۳۰۰۰۰ مناسب است یا داکت اسپلیت ۴۸۰۰۰؟ یعنی خرید داکت اسپلیت ۳۰۰۰۰ و یا دیگر ظرفیت ها باید کاملا با مشاوره متخصصان و بر اساس نوع محیط سرمایشی مشتری صورت پذیرد.

یکی از بهترین تجهیزات سرمایشی برای مکان های بزرگ به خصوص منازل، داکت اسپلیت می باشد. شما عزیزان با مطالعه مقاله داکت اسپلیت چیست می توانید به صورت بسیار کامل با این دستگاه خنک کننده آشنا شوید.

همچنین برای ترغیب شدن به خرید داکت اسپلیت به شما پیشنهاد می کنیم مقاله ۸ مزیت مهم داکت اسپلیت را بررسی نمائید تا بتوانید خیلی بهتر با مقایسه داکت اسپلیت نسبت به سایر تجهیزات سرمایشی موجود در بازار، خرید خود را انجام دهید.

معرفی بهترین داکت اسپلیت منزل سه خوابه

خیلی از مردم عزیز از ما سوال می کنند برای یک منزل ۱۳۰ تا ۱۴۰ متری سه خوابه چه نوع داکت اسپلیت را تهیه کنیم؟ آیا دو دستگاه داکت اسپلیت ۳۰۰۰۰ خریداری و نصب نمائیم یا اینکه به فکر تهیه داکت اسپلیت مدل ۴۸۰۰۰ باشیم.

البته ذکر این نکته لازم است که این سوال به صورت کلی پرسیده شده و ممکن است در موارد خاص و با توجه به نقشه های خاص برخی منازل و آپارتمان ها، پاسخ آن تغییر کند. با همه این تفاسیر و با توجه به تجربه سالیا دراز مجموعه پارادایس، پاسخ کلی به این سوال را در ادامه خواهیم داد.

پیشنهاد مطالعه:  راه های کاهش مصرف برق داکت اسپلیت و کولر سلولزی

پیشنهاد ما استفاده از دو داکت اسپلیت مدل ۳۰۰۰۰ هزار بجای استفاده از یک داکت اسپلیت ۴۸۰۰۰ است. بدین صورت که یکی از اسپلیت ها در سالن و دیگری برای اتاق ها نصب گردد.

 

بنابر تجربه سالیان دراز پارادایس، بهترین داکت اسپلیت منزل سه خوابه ۱۳۰ متری می تواند دو داکت اسپلیت ۳۰۰۰۰ پارادایس بسیار مرغوب باشد؛ بطوریکه پس از نصب آن در محیط مورد نظر، مشتری احساس رضایت صد درصدی داشته باشد و از هوای خنک تولیدشده لذت ببرد.

 

داکت اسپلیت 24000 پارادایس
داکت اسپلیت ۲۴۰۰۰ پارادایس

 

قطعا برای قبول این پیشنهاد باید دلایل محکمی وجود داشته باشد که قصد داریم در ادامه به ذکر برخی از این دلایل بهترین داکت اسپلیت پیشنهادی بپردازیم :

  • مصرف برق پایین تر داکت اسپلیت ۳۰۰۰۰

اولین دلیل برای انتخاب بهترین داکت اسپلیت پیشنهادی این است که مصرف برق شما با خرید دو دستگاه اسپلیت کوچکتر بسیار پایین می آید و در عصر امروز که مصرف برق و هزینه برق بسیار مهم است، مزیت ویژه ای محسوب می شود.

شما در نظر بگیرید حضور افراد در طول روز در اتاق های منزل شما کمتر شده و همین اتفاق برای سالن در طول شب می افتد. این امر سبب می شود تا بطور معمول یکی از دستگاه های داکت اسپلیت شما در طول شبانه روز روشن باشد.

یعنی زمان کمی در طول ۲۴ ساعت پیش می آید که بخواهید هر دو دستگاه را روشن نمائید و همزمانی مصرف برق این دو دستگاه خیلی کم اتفاق می افتد.

در نتیجه با توجه به مصرف برق بالاتر داکت اسپلیت ۴۸۰۰۰ نسبت به داکت اسپلیت مدل ۳۰۰۰۰ ، خرید دو دستگاه کوچکتر پیشنهاد می گردد.

پیشنهاد مطالعه:  کویل آبگرم داکت اسپلیت چیست و چه وظیفه ای دارد؟

 

سر و صدای اذیت کننده
سر و صدای اذیت کننده

 

  • سر و صدای کمتر داکت اسپلیت مدل ۳۰۰۰۰

آرامش و آسایش در منزل به خصوص در موقع خواب و استراحت برای عموم مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یکی از مزایای داکت اسپلیت های کوچکتر ، ایجاد سر و صدای بسیار کمتر از اسپلیت های بزرگتر می باشد.

در نتیجه با خرید داکت اسپلیت ۲۴۰۰۰ و روشن نمودن آن در زمان استراحت خود، هم به خوبی از سرمایش آن بهره می برید و هم آرامش بیشتری خواهید داشت.

 

کانال کشی داکت اسپلیت
کانال کشی داکت اسپلیت

 

  • کانال کشی راحت تر و مفیدتر داکت اسپلیت ۳۰۰۰۰

یکی از موارد بسیار مهم در نصب داکت اسپلیت ، کانال کشی مناسب مکان مورد نظر می باشد. به همین دلیل طراحی این کار به دست افراد متخصص این حوزه انجام می شود.

اهمیت این موضوع به این خاطر است که باید باد و هوای خنک تولید شده به بهترین نحو و بصورت یکسان در تمام کانال ها و دریچه های نصب شده در منزل پخش شود تا خنک کنندگی و سرمایش یکسانی را در منزل شاهد باشیم.

حال باید به این نکته توجه کنیم که کانال کشی و لوله کشی برای دو دستگاه داکت اسپلیت ۳۰۰۰۰ راحت تر و مفیدتر اتفاق میفته و پیچیدگی زیادی نخواهد داشت، درحالیکه برای دستگاه داکت اسپلیت سنگین تر و مکان بزرگتر، پیچیدگی طراحی مشکل تر می گردد.

این امر سبب می شود تا هرچقدر هم تیم طراحی حرفه ای باشند و به خوبی این کار را انجام دهند، بالاخره یکی دو دریچه و مکان از سرمایش و باد زدن مطلوب بی بهره بمانند.

پیشنهاد مطالعه:  ترموستات داکت اسپلیت چیست؛ انواع، مزایا و خطرات

 

درست است که می توان از یک داکت اسپلیت ۴۸۰۰۰ برای پوشش خنک کردن یک منزل حدود ۱۳۰ متری استفاده نمود؛ ولی توصیه متخصصان  پارادایس استفاده همزمان از دو داکت اسپلیت ۳۰۰۰۰ است، زیرا مزایای فوق العاده تری نسبت به حالت قبل شامل حال شما خواهد شد و دستتان برای مدیریت انرژی و سرما باز خواهد بود.

 

کلام آخر

همانگونه که در مطلب بهترین داکت اسپلیت پیشنهادی مشخص شد؛ مراجعه به یک تیم متخصص و خرید داکت اسپلیت مناسب مکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ما در پارادایس بعنوان تولید کننده انواع داکت اسپلیت و کولر سلولزی همواره سعی داریم مشتریان ما بصورت کاملا آگاهانه به خرید محصولات پارادایس بپردازند. توصیه ما هم همیشه این بوده که اگر تیم متخصص تجهیزات سرمایشی داکت اسپلیت ۳۰۰۰۰ را انتخاب نمود، خرید داکت اسپلیت ۳۰۰۰۰ انجام شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *