صفحه قوانین و مقررات به ارائه دستورالعمل ها و مقررات وبسایت تجهیزات سرمایشی پارادایس و تولید کننده انواع کولر سلولزی و داکت اسپلیت می پردازد

از قوانین و مقررات پارادایس چه می دانید؟

پارادایس ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، پارادایس می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت پارادایس ، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به پارادایس اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.

مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه پارادایس را از خود سلب می‌کند.

پارادایس هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.

در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای پارادایس وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که پارادایس همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید.

بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی پارادایس و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند.

طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و پارادایس حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.

در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل‌ها و خبرنامه‌های پارادایس ندارید، می‌توانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.

پارادایس برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه مراجعه امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

در صورت وجود هرگونه سوال در مورد قوانین و مقررات پارادایس، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.


تلفن تماس :
۰۹۱۲۲۵۲۰۰۱۴ (پاسخگویی در ساعات کاری، ٧ روز هفته)
دفتر مرکزی:
قم، خیابان عمار یاسر، نبش کوچه ۲۷