متقاضی محترم همکاری

با سلام و تحیت ، خوشبختیم بعنوان کارخانه پارادایس افتخار بررسی شراکت تجاری با شما را داشته باشیم. به منظور تسریع در شروع این همکاری این دستورالعمل تهیه و ارائه شده است. امید است با دقت مطالعه شود.

نکات مهم :

  • بدون تردید هر نوع همکاری بعنوان سرمایه و ثروت حرفه ای دو طرف بوده و اصل بر تعامل سازنده ، موثر و حرفه ای برای توسعه همکاری به روش برد-برد می باشد.
  • مهم ترین خط قرمز گروه پارادایس ، حفظ اعتبار و حیثیت حرفه ای بوده و هر نوع رفتار یا اقدام که بر خلاف مشتری مداری و اعتبار این کارخانه باشد ممنوع خواهد بود.
  • گروه صنعتی پارادایس به منظور پشتیبانی از نمایندگان خود اقدام به برگزاری انواع آموزش ها و پشتیبانی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خواهد کرد.
  • برای ایجاد عدالت در پاداش به تلاش های همکاران ، سه نوع از همکاری در قالب عاملیت ، نمایندگی و نمایندگی انحصاری طراحی شده است و شرط استفاده از بالاترین درجه از امتیازات ، خلق متقابل منافع و اعتبار می باشد.
  • نماینده موظف به معرفی یک نفر تکنسین فنی بعنوان مسئول خدمات پس از فروش می باشد. گروه صنعتی پارادایس نسبت به آموزش شخص معرفی شده اقدام خواهد کرد.

انواع همکاری :

عاملیت فروش | خدمات پس از فروش :

این مدل پایین ترین سطح از همکاری بوده و مقدمه ای برای تبدیل شدن به یک نماینده می باشد.

نماینده فروش | خدمات پس از فروش:

در این مدل ، کارخانه امتیازات ویژه ای برای همکار در نظر گرفته و او را بعنوان همکار رسمی خود به مشتریان معرفی می کند.

نماینده انحصاری فروش | خدمات پس از فروش

در این مدل ، کارخانه به هیچ عنوان بصورت مستقیم با مشتریان تعامل نکرده و تمامی مشتریان را به نماینده انحصاری معرفی می کند تا منافع او حفظ شود. همچنین تمامی عاملیت های فروش و نمایندگان عادی زیرمجموعه او خواهند بود.

 

شرایط دریافت نمایندگی عاملیت فروش | | خدمات پس از فروش :

  • شایستگی حرفه ای و حسن شهرت
  • دراختیار داشتن امکانات حداقلی تجاری مرتبط

 

شرایط دریافت نمایندگی عاملیت فروش | | خدمات پس از فروش :

  • شایستگی حرفه ای و حسن شهرت
  • حداقل یک سال فعالیت حرفه ای مرتبط و موثر
  • دارا بودن پروانه کسب با تاریخ معتبر
  • دراختیار داشتن دفتر فروش و یا فروشگاه (ارائه اجاره نامه معتبر یا سند مالکیت)
  • توانایی ارائه وثیقه ملکی یا تضامین دیگر بانکی به میزان اعلام شده از طرف شرکت( در صورت خرید اعتباری)

شرایط دریافت نمایندگی عاملیت فروش | | خدمات پس از فروش :

  • شایستگی حرفه ای و حسن شهرت
  • حداقل سه سال فعالیت حرفه ای مرتبط و موثر
  • دارا بودن پروانه کسب با تاریخ معتبر
  • دراختیار داشتن دفتر فروش و یا فروشگاه (ارائه اجاره نامه معتبر محضری یا سند مالکیت)
  • توانایی ارائه وثیقه ملکی یا تضامین دیگر بانکی به میزان اعلام شده از طرف شرکت
  • تعهد به عدم فعالیت مشابه و انحصار در همکاری با کارخانه
  • خرید اولیه مطابق تارگت نماینده فروش یا رسیدن به تارگت در یک سال

 

جدول تخصیص امتیازات و تخفیفات برای شبکه نمایندگی فروش

ردیفنوع همکاریدرصد تخفیف از قیمت رسمی کارخانهپاداش (اضافه بر درصد تخفیف)
۱عامل فروش۵ (قابل افزایش تا ۷ )در صورت دستیابی به تارگت های تعیین شده در هر مقطع زمانی ، به ارزش دو درصد از کل فروش انجام شده دستگاه به نماینده تحویل خواهد شد. (دو درصد به درصدهای تعیین شده اضافه می شود)
۲نماینده۸(قابل افزایش تا ۱۰ )
۳نماینده انحصاری۱۰(قابل افزایش تا ۱۲ )

تارگت تعیین شده برای انواع مختلف همکاری (تعداد دستگاه در یک سال )

ردیفنوع همکاریتارگت عامل فروشتارگت  نمایندهتارگت نماینده انحصاری
۱شهرهای با جمعیت تا ۱۰۰۰۰۰ نفر۵۰۱۵۰۴۵۰
۲شهرهای با جمعیت بین صد هزار تا پانصد هزار نفر۱۰۰۳۰۰۹۰۰
۳شهرهای با جمعیت پانصد هزار تا یک میلیون نفر۳۰۰۹۰۰۲۷۰۰
۴شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر۶۰۰۱۸۰۰۵۴۰۰
۵کلانشهر تهران۱۰۰۰۳۰۰۰۹۰۰۰

ضوابط فروش:

  • هزینه حمل بر عهده همکار می باشد مگر آنکه تعداد خریداری شده از ظرفیت یک کامیون بیشتر شود.
  • برای ثبت و نهایی کردن فاکتور ، می بایست واریزی یا اسناد مالی ارائه شود مگر آنکه برای همکار یک خط اعتباری در نظر گرفته شده باشد. خط اعتباری بر اساس نوع همکاری و اعتبار ارزیابی شده تعیین می شود.
  • مسئولیت کوتاهی در پاسخگویی حرفه ای به مشتریان بر عهده همکار بوده و هرگونه کوتاهی که به نحوی به برند ، اعتبار حرفه ای و منافع گروه صنعتی پارادایس اسیب بزند موجب ایجاد حق برای پیگرد قانونی برای جبران خسارات خواهد شد.
  • سفارش می بایست در فرم مخصوص ثبت و نهایی شود. همچنین تصویر واریزی یا اسناد مالی می بایست پیوست فرم مربوطه شود.
  • برای حفاظت از منافع همکاران ، لازم است هر نوع بازاریابی و ارتباط با مشتری بلادرنگ به کارخانه اعلام شود تا بعنوان مشتری ِ او ثبت گردد . چنانچه این مشتری با کارخانه ارتباط مستقیم بگیرد بعنوان مشتری ِ ثبت شده همکار تلقی شده و منافع فروش(مطابق جدول فوق) به حساب همکار واریز خواهد شد.
  • گروه صنعتی از خدمات مشاوره حرفه ای کسب و کار بهره می گیرد و این امکان را برای همکاران فراهم می کند تا برای توسعه فروش و ارتباطات خود از این خدمات بهره گیرند. هزینه مشاور توسط گروه صنعتی پرداخت می شود.